Փոխեք փաստաթղթերի հետ աշխատանքի ընթացքը Adobe Acrobat Pro-ի օգնությամբ


Վեբինարի ձայնագրությունը
Այսօր կազմակերպությունները մշակում են մեծ քանակությամբ փաստաթղթեր, որոնց մեծ մասը PDF ձևաչափով են: Acrobat Pro-ի առաջադեմ հնարավորություններով դուք կարող եք հեշտացնել փաստաթղթերի աշխատանքային հոսքերը՝ միաժամանակ ապահովելով ձեր տվյալների անվտանգությունը։ Ստեղծումից և խմբագրումից մինչև ստորագրում, ստանդարտացում և ավտոմատացում՝ այժմ նաև հզորացված ԱԲ գործիքներով Acrobat Pro-ն օգնում է բարձրացնել արտադրողականությունն ու նվազեցնել ծախսերը։
Միացե՛ք մեր վեբինարին՝ իմանալու, թե ինչպես՝
- Հեշտությամբ ստեղծել, խմբագրել, համեմատել փաստաթղթեր
- Աշխատել ցանկացած վայրից՝ օգտագործելով Document Cloud-ը և բջջային հավելվածները
- Պահպանել ձեր կարևոր գործարար փաստաթղթերի ստանդարտացված և պաշտպանված վիճակը
- Ավտոմատացնել աշխատանքային հոսքերը՝ Actions և այլ գործիքների միջոցով
- Ստանալ պատկերացումներ փաստաթղթերից՝ օգտագործելով AI-Assistant հնարավորությունները և ավելին
Խոսնակ՝
- Անդրեյ Կոզյակով, Adobe-ի սերտիֆիկացված մասնագետ և թրեյներ՝ Acrobat, Firefly AI, Creative Cloud, Substance 3D, Express | նախկին Adobe լուծումների խորհրդատու