Content AI-ն ներկայացրել է նոր հարթակ՝ գեներատիվ ԱԲ տեխնոլոգիայով աշխատող թվային օգնականներ ստեղծելու համար
Ընկերությունը ներկայացրել է իր առաջատար լուծման՝ Content AI Intelligent Search 6.0 նոր տարբերակը։ Այս հարթակն այժմ դարձել է գործիք, որի միջոցով կազմակերպությունները կարող են ստեղծել թվային օգնականներ՝ ուղղված փաստաթղթային աշխատանքների ավտոմատացմանը և աշխատակիցների առօրյա գործառույթների պարզեցմանը։
Content AI Intelligent Search — համակարգը նախատեսված է կազմակերպության ներսում տեղադրված բազմաբնույթ տեղեկատվական հարթակներից համապարփակ որոնում իրականացնելու համար։ Տեղայնացված լեզվային մոդելների (LLM) և RAG տեխնոլոգիայի համադրման շնորհիվ այժմ հնարավոր է ստեղծել «խելացի» օգնականներ, որոնք օգնում են արագ կողմնորոշվել փաստաթղթերի հսկայական ծավալների մեջ։
Այսպիսի գործիքներն արդեն դառնում են ժամանակակից բիզնես միջավայրի կարևոր մաս։ Դրանք կարող են ընկալել բնական լեզվով տրված հարցեր կամ հանձնարարություններ և համապատասխանաբար կատարել անհրաժեշտ գործողություններ՝ առանց մարդու միջամտության։
Content AI-ի օգնականները կարող են՝
- պատասխանել աշխատակիցների գործնական հարցերին՝ հիմնվելով ամբողջ ներքին փաստաթղթաշրջանառության վրա,
- ամփոփել բարդ ու ծավալուն փաստաթղթեր՝ առանձնացնելով հիմնական բովանդակությունը,
- ստուգել փաստաթղթերը՝ համապատասխանության տեսանկյունից՝ ներքին կանոնակարգերին ու անվտանգության պահանջներին, ինչպես նաև բացահայտել հնարավոր ռիսկային կամ գաղտնի տեղեկատվություն։
Հարցուպատասխանային ռեժիմով աշխատելու ունակությունը բազմակի արագացնում է անհրաժեշտ տեղեկատվության որոնումը։ Օրինակ՝ բավական է ձևակերպել հստակ հարց՝ «Ե՞րբ է նոր աշխատողը ստանում բժշկական ապահովագրություն», «Ի՞նչ տուգանք է նախատեսված մատակարարման ուշացման դեպքում», կամ «Ո՞ր նորմատիվում է նշված հողային աշխատանքների անվտանգության կարգը»։ Համակարգը մի քանի վայրկյանում կվերադարձնի պատասխանը՝ հղումով դեպի տվյալ աղբյուրը և հաշվի առնելով օգտվողի հասանելիության մակարդակը։
Նման մոտեցումը օգնում է նոր աշխատակիցներին արագ ինտեգրվել, իսկ փորձառու մասնագետները կարող են կենտրոնանալ իրենց հիմնական աշխատանքային գործառույթների վրա՝ առանց անընդհատ տեղեկատվություն փնտրելու։
Տեխնիկական աջակցման բաժիններում այս լուծման օգտագործումը թույլ է տալիս կրճատել հաճախորդների հարցումներին արձագանքելու ժամանակը և բարձրացնել մեկ մասնագետի կողմից սպասարկված դիմումների քանակը։
Նոր տարբերակը նաև ինտեգրվում է 1С հարթակների հետ, այդ թվում՝ «1С․ Փաստաթղթաշրջանառություն» համակարգի, ինչը հնարավորություն է տալիս ավտոմատացնել նաև այս միջավայրում իրականացվող փաստաթղթային աշխատանքները։
Content AI Intelligent Search 6.0-ն ունի բաց ճարտարապետություն, ինչը նշանակում է, որ կազմակերպությունները կարող են ինքնուրույն ստեղծել իրենց թվային օգնականներին՝ առանց մատակարարի ուղիղ մասնակցության։
«Ի տարբերություն ամպային LLM-ների վրա հիմնված լայնորեն տարածված չատ-բոտերի, որոնք չեն կարող օգտագործվել առանց ներքին փաստաթղթերը փոխանցելու ամպային միջավայր, Content AI-ն ապահովում է ամբողջ գործընթացի գործարկումը ընկերության ներքին ցանցում։ Սա երաշխավորում է կորպորատիվ տվյալների լիարժեք անվտանգությունը և գաղտնիության պահպանումը», — նշել է արտադրանքի ղեկավար Անտոն Ֆրոլովը։
Ընկերության տնօրեն Սվետլանա Դերգաչևան ընդգծել է. «Այս լուծումը բացում է մեծ հնարավորություններ, հատկապես արդյունաբերական ոլորտների համար՝ մեքենաշինություն, մետալուրգիա, հանքարդյունաբերություն։ Այն օգտակար կլինի տեխնիկական աջակցման թիմերին, իրավաբաններին, գնման մասնագետներին, ինժեներներին և գիտահետազոտական բաժիններին։ Թվային օգնականների օգտագործումը բարձրացնում է աշխատանքի արդյունավետությունը, նվազեցնում օպերացիոն ծախսերը և կրճատում ֆինանսական ու իրավական ռիսկերը»։
Այս լուծումն արդեն իսկ կիրառվում է մի շարք ընկերություններում, որոնց հաջողությունը մեծապես կախված է ներքին փորձի և գիտելիքների արդյունավետ օգտագործումից՝ հատկապես R&D, իրավաբանական և անվտանգության ստորաբաժանումներում։